среда, 15 октября 2008 г.

cream face make own




Buiten is het donker. De ramen met mist beslagen. Het enige wat ik kan zien zijn de lichten van gebouwen. Ze zijn vaag en onleesbaar, toch geeft het me rust. De bewoonde wereld. De regendruppels tikken langs de ramen en het geluid van de trein hoor ik niet. Muziek. Naast me een oude, bedreven, man die met passie over zijn viool concert zit te praten. Met de handgebaren kan ik al lezen wat hij vertelt. Hoor zijn mond bewegen met op de achtergrond mijn muziek. Het is een vreemde wereld.



Het is een vreemde wereld, waar wij leven. Waar wij wonen, praten, lachen, dansen. Een vreemde wereld waar we huilen, schreeuwen, fouten maken. Een wereld vol met verschil in alle dingen die denkbaar zijn. En wij denken het beste te doen, wij denken de mensen te helpen. Maar het tegenovergestelde geld: door ons maken we het juist slechter voor al onze dierbaren om ons heen.



Het is een vreemde wereld voor ieder apart. Vreemdeling. De letters worden vaag en onbeschreven. Alsof ik met juist meer woorden, de pagina's leger maak. Alsof ik met meer woorden, de dingen weghaal, de dingen laat verdwijnen. Je hoeft mij niet te vertellen dat ik in een vreemde wereld leef. Ontcijferen. Je hoeft mij niets te vertellen. Een zwijgend verleden, een schreeuwende toekomst tegemoet.



Het is een vreemde wereld. Verslagen.


cream face make own, cream face make, cream face luxe nutra, cream face loreal, cream face liquid.



Комментариев нет: